Torsdag d. 20. maj 2021 blev Danmarks bedste netbutikker og e-handelsleverandører hyldet, da Dansk Erhverv afholdt E-handelsprisen.

Vi vil her især fremhæve to vindere fra skønhedsbranchen:

Matas vandt Bedste Omnichannel. Om vinderen siger juryen:
Denne virksomhed imponerer i traditionel omnichannel med flot vækst i et turbulent år. I dagene efter 11. marts 2020 tog de fat om nældens rod og gik lynhurtigt i luften med live shows og videorådgivning udført af medarbejdere i butikkerne, som samtidig skrev værdiskabende SEO-tekster. Virksomheden investerer i ledelse og mennesker, og de har igennem 2020 haft fuldt fokus på at udvikle deres omnichannel modenhed, hvor nye standarder er sat. De lader sig inspirere af den teknologiske udvikling i hele verden, implementerer det og skaber inspiration til detailhandel for omnichannel initiativer.

Goodiebox vandt Bedste Abonnementsløsning. Om vinderen siger juryen:
Kan man sælge happiness på abonnement? Og kan man tjene penge på det? Med en imponerende turn-around fra en investeringstung ekspansionsstrategi til sorte tal blot få måneder efter, corona ramte, har aftenens vinder vist, at forretningen er sund. Når man læser vinderens TrustPilot anmeldelser, erfarer man, at de elsker deres kunder, og deres kunder elsker dem. The sky’s the limit – vi glæder os til at følge med.

Fagbladet Kosmetik og nyhedsbrevet BeautyNews ønsker tillykke til begge vindere!