Annonce

Artikler

Frynsegoder

Velkomponerede dufte, innovative masker og løsningsorienterede specialprodukter driver væksten i kategorien for hånd- og fodpleje. Antallet af nyheder steg allerede sidste år, og dette efterår tegner til at følge trenden helt til tops. Alligevel er der noget, der overrasker, når vi tager et kig på efterårets nyheder til frynserne. Læs Anne Absalonsens artikel fra Fagbladet Kosmetik her: Frynsegoder

Læs mere »

Ren luksus

For 22 år siden skabte hun både et succesfuldt brand og revolutionerede den måde, vi lægger foundation på. Koden hed mineraler, og i dag er Pauline Youngblood i fuld gang med at opgradere Youngblood. Fagbladet Kosmetik mødte Pauline Youngblood til et interview, da hun for nylig gæstede København, og hun fortæller her om rejsen fra clean beauty til clean luxury

Læs mere »

Skønhed på abonnement

Beauty-bokse og -abonnementer er en af de nye måder at købe skønhedsprodukter på, og det giver fordele for både forbrugere og leverandører. Læs Anne-Dortes Mathiesens artikel fra Fagbladet Kosmetik her: Skønhed på abonnement

Læs mere »

Den effektive natur

Når vi kigger hen over hårnyhederne i 2019, er der ingen tvivl om, at de naturlige ingredienser styrer – og tager flere og flere opgaver på sig! Læs Helle Forums artikel fra Fagbladet Kosmetik her: Hår 2019

Læs mere »

Træn dit ansigt og få udløst spændingen

Få gennemarbejdet de spændte muskler, det stive bindevæv i ansigtet og nakken – og du kan slippe de mimiske linjer, få et naturligt lift, ren og strålende hud. What’s not to like? Vi må alle i gang med Face Fitness. Læs Anne-Dorte Mathiesens artikel fra Fagbladet Kosmetik her: Træn dit ansigt og få udløst spændingen

Læs mere »

Berig dit vand

I vores evige jagt på at skønheds-optimere, er beauty shots blevet populære. Når vi nu endelig har taget os sammen til at huske at drikke vand, så skal dråberne også kunne noget mere end blot at holde os hydrerede: kunne styrke hud, hår og negle, give glød til huden eller gavne fordøjelsen, for det er jo som bekendt i tarmen,

Læs mere »

Når forbrugerne er 10 skridt foran

Single channel, multi channel, cross channel, omni channel, total retail…. hvad hedder din strategi? Læs Louise Byg Kongsholms artikel fra Fagbladet Kosmetik her: Når forbrugerne er 10 skridt foran

Læs mere »

25 år som økologisk pioner

25 år er der gået, siden Jurlique, et af branchens første og stadig førende bæredygtige mærker, kom til Danmark. Vi spadserer en tur helt ”down under” ad memory lane med kvinden bag, Renanne’s Anne Frølund. Læs Helle Forums artikel fra Fagbladet Kosmetik her: 25 år som økologisk pioner

Læs mere »

Kend din CBD

Kært barn har mange navne. Cannabisplanten fandt først vej ind i hudplejen under den danske og mindre kontroversielle benævnelse hamp, anerkendt for dens rige indhold af omegafedtsyrer. Men ikke mindst i USA er plantens indholdsstof CBD* nu det helt store. Vi kigger nærmere på, hvad det så er for noget, hvad det kan – og hvordan det forholder sig med

Læs mere »
Annonce
Annonce