Den effektive natur
Når vi kigger hen over hårnyhederne i 2019, er der ingen tvivl om, at de naturlige ingredienser styrer – og tager flere og flere opgaver på sig! Læs Helle Forums artikel fra Fagbladet Kosmetik her: Hår 2019
Når vi kigger hen over hårnyhederne i 2019, er der ingen tvivl om, at de naturlige ingredienser styrer – og tager flere og flere opgaver på sig! Læs Helle Forums artikel fra Fagbladet Kosmetik her: Hår 2019
Kært barn mange navne… Og for tiden er private labels et kært barn. Private label-bølgen er skyllet ind over os som en tsunami. Og kurven er kun opadgående for kosmetiske produkter produceret for detailhandlen, kosmetologer eller kendisser. Læs Anne-Dorte Mathiesens artikel fra Fagbladet Kosmetik her: Private label
Endnu en gang var det Weleda, der løb med statuetten for Årets Hudpleje på den netop afholdte Helsam-Messe. Det var produktet Skin Food Body Butter, der blev kåret til Årets Hudpleje 2019 med ordene: “En klassiker uden kompromis med kvalitet. Lækker og nærende kropscreme. God duft og konsistens, der trænger hurtigt ind i huden og uden at fedte. Velduftende og
Nu har du chancen for at vinde bogen “Total Ret@il” fra Pej Gruppens Forlag. Bogen har fået 5 ud af 6 stjerner i alle anmeldelser og er kåret som en af Danmarks 10 bedste erhvervsbøger i 2018. Bogen sætter ord på den ændrede forbrugeradfærd, konsekvenserne for fysisk detailhandel og nethandel samt alle mulige og umulige krydsninger mellem de to typer
Single channel, multi channel, cross channel, omni channel, total retail…. hvad hedder din strategi? Læs Louise Byg Kongsholms artikel fra Fagbladet Kosmetik her: Når forbrugerne er 10 skridt foran
Nu er KOSMETIKs september-nummer på vej ud til alle vores læsere. Glæd jer til at læse om bl.a. private label-bølgen, der skyller ind over markedet, om de nyeste trends inden for hårprodukter, og inden for ansigtsbehandlinger, om beautyshots, flydende kosttilskud og beriget vand, og om detailmarkedet, hvor netbutikkerne nu lander på jorden …og meget mere. Rigtig god læselyst. PS. Hvis
Ellinor Sæther har netop meldt ud, at der pr. 1. september 2019 sker et generationsskifte i Sæther-koncernen. Palle Pedersen overtager Ellinor Sæthers ansvarsområde og tiltræder som CEO for Sæther Nordic A/S. Palle Pedersen var tidligere CEO i Elizabeth Arden i Norden og blev i forbindelse med Sæthers overtagelse af Elizabeth Arden pr. 1. januar i år udnævnt til COO i
Matas-koncernen har i dag indgået aftale om køb af 100% af aktierne i Kosmolet A/S, som er firmaet bag makeupmærket Nilens Jord. Gregers Wedell-Wedellsborg, administrerende direktør i Matas A/S, udtaler i en pressemeddelelse i dag: “Nilens Jord og Matas har haft et tæt og frugtbart samarbejde gennem tre årtier. Da vi hørte, at virksomheden stod over for et generationsskifte, så
Den 26. april løb Danish Beauty Award 2019 af stablen i Tivoli Congress Center. Værterne var Sara Maria Franch-Mærkedahl og Jacob Riising, som guidede aftenens gæster igennem de 33 priser. Her kan du se alle de nominerede og hvem, der vandt: DBA 2019 nominerede og vindere
Frank Birkegaard, der de sidste 20 år har lavet private label brands, samler nu sine virksomheder under ét navn og styrker sin position både nationalt og internationalt. Navnet på den nye gruppe er SixFive Beauty Group og det nye navn dækker over, at Frank Birkegaards forskellige selskaber bliver samlet i én stor gruppe, som vil stå stærkere og vækste til
Beautynews v/Fagbladet Kosmetik ApS
Teglsø Vænge 1, st., 2
DK-2990 Nivå
Danmark
Følg os: