LEVERANDØRREGISTER 1 – 2020
I hver udgave af KOSMETIK-bladet bringer vi en oversigt over, hvilke produkter branchens leverandører fører. Du kan se den seneste version af leverandørregisteret her: Leverandørregister februar 2020
I hver udgave af KOSMETIK-bladet bringer vi en oversigt over, hvilke produkter branchens leverandører fører. Du kan se den seneste version af leverandørregisteret her: Leverandørregister februar 2020
Nu er KOSMETIKs februar-nummer på vej ud til alle vores læsere. Glæd jer til at læse om hvordan kosmetikbranchen håndterer influencermarketing, om arbejdet som frisør, om glow-trenden, om de nyeste trends på kosttilskudsmarkedet og meget mere. Rigtig god læsning! PS. Hvis du ikke modtager KOSMETIK-bladet og ønsker at abonnere på det, så se her: Abonnement på KOSMETIK
Listen “Hvem Sælger Hvad 2019” er fejlrettet, og ny version bringes her: Hvem Sælger hvad 2019
VIVANESS 2020 messen i Nürnberg i Tyskland løber af stablen om en måneds tid, og der er masser af spændende nyt at studere for beautynørder. Når messedørene åbnes den 12. februar 2020 er det til et større areal end nogensinde. Det tolker vi som et udtryk for, at der bliver større og større interesse for naturlig og økologisk personlig pleje.
Danskerne scorer højt på Green Beauty. Seks danske personligheder inden for natural beauty blev hyldet på Eco Life Scandinavia messen i Malmø. Som en del af Eco Life Scandinavia messen i Malmø, der blev afholdt den 13.-14. november, blev vinderne af Who’s Who In Green Beauty Scandinavia kåret. Og her var danskerne repræsenteret flot med 6 ud af 10 danske
Hudpleje i kraftig vækst. Makeup og duft i tilbagegang. Tendensen, man har set overalt i verden, har nu også ramt Danmark: Hudpleje er den helt store vækstmotor. Til gengæld går makeuppen tilsvarende tilbage, og der er også mathed at spore inden for duftkategorien. Totalt set står markedet stille i forhold til 1. halvår 2018. Se tallene for 1. halvår 2019
Nu er KOSMETIKs november-nummer på vej ud til alle vores læsere. Glæd jer til at læse om bl.a. udviklingen på duftmarkedet netop nu, om skønhed på abonnement, om de nyeste branchetal, om kollagens betydning for huden, om probiotiske mælkesyrebakterier og hudens mikrobiom …og meget mere. Deltag også i konkurrencen om Helle Forums Probiotika-bog. Rigtig god læselyst. PS. Hvis du ikke
Nye produkter kommer til, andre udgår eller skifter agent. Til årets sidste udgave af Fagbladet Kosmetik har vi bedt alle de virksomheder, der er opført i leverandørregisteret, om at indsende en ajourført liste over deres mærker og agenturer. Se oversigten her: Hvem Sælger Hvad 2019
Magasin er de danske forbrugeres foretrukne shopping-destination med filialer fordelt i hele landet. På andenpladsen kommer Salling, så noget tyder på, at stormagasiner passer godt til danskernes indkøbsmentalitet. YouGov har netop undersøgt forbrugernes holdning til shopping-centre, og fortæller, at Magasin er det sohpping-center, danskerne har det bedste overordnede indtyrk af, men der er stor forskel på præferencerne rundt om i
Den konkursramte parfumeri-kæde VITA får nye ejere, som er i gang med en rekonstruktion. Søster-kæden Loco lukkes. Sidste uges triste besked om, at norske Cosmetic Group gik konkurs og måtte lukke både VITA-parfumerierne og Loco-kæden ramte det norske kosmetikmarked hårdt. Hurtigt derefter gik rekonstruktionsselskabet Jotunfjell Partners ind som nye ejere af kæderne og besluttede, at VITA skal rekonstrueres, men at
Beautynews v/Fagbladet Kosmetik ApS
Teglsø Vænge 1, st., 2
DK-2990 Nivå
Danmark
Følg os: